Wij zijn er voor klanten die ons waarderen en waar we werk mogen doen wat er toe doet!

 

Nee, dat zijn niet alleen mooie woorden. Dat is ook de kern van waar het bij Trainers in Bedrijf om draait. Dicht op de huid van de klant, dicht op de huid van de deelnemer, persoonlijk, betrokken, plezier en altijd en alleen bekende vaste vertrouwde gezichten. Dat zijn onze kernwaarden voor jou. Dan is het elke keer weer fantastisch om te zien dat dat leidt tot jouw waardering én resultaat oplevert!

 

Focus op automotive

 

Een sector waarvoor we een grote liefde hebben. Met daarbinnen nog meer liefde voor management en aftersales. Een doelgroep waarin langjarige ervaring is opgebouwd. Waardoor we jouw rol en jouw werkomgeving door en door kennen. Waardoor we dus voor jou dicht op de praktijk kunnen trainen en coachen. Dat doen we graag samen met de Academy van een merk of voor een dealergroep in eigen huis.  Losse trainingen gericht op een specifieke vraag of een compleet opleidingstraject. Voor functies zoals service adviseur of service manager. Van een TMA talentenanalyse en intakes tot en met examinering. Met een groeiend aandeel coaching en een serieuze focus op ‘leren op afstand’.

 

Wat we voor jou kunnen betekenen

 

  • Service adviseurs helpen in hun kerncompetenties klantgericht, stevig, commercieel, efficiënt en zelf goed blijven functioneren
  • Service managers leren hoe ze hun ‘stuur’ stevig kunnen vastpakken, leiding geven aan verbetering en zelf overeind blijven
  • Coaching van chef werkplaats, service adviseur, service manager, aftersales manager. Om het vak te leren, om nog beter te worden, om mee te veranderen, om er weer boven op te komen
  • Verbetercoaching voor de service manager en zijn team die concrete (verbeter)doelen willen bereiken
  • Teamcoaching in het dealerbedrijf