Commercie, klantgerichtheid en rendement. Thema’s waar het steeds meer om draait. Zeker bij After Sales. Dé afdeling van het autobedrijf waar Trainers in Bedrijf zich vol op richt. Dé afdeling waar Nico en Hans al die jaren ervaring in hebben opgebouwd. Die Aftersales en de mensen van Aftersales als hun eigen broekzak kennen. En dat is bepalend. Want mensen, daar draait het om bij Aftersales. Mensen die er voor zorgen dat er genoeg Aftersales producten worden verkocht, rendement wordt gemaakt en klanten tevreden zijn.

Trainers in Bedrijf focust op aantal functies:
– Service Adviseur
– Service Manager
– Chef Werkplaats
– Parts Medewerker
– Parts Manager
– After Sales Manager

De activiteiten omvatten onder meer:
– Ontwikkelen van een  visie op de functie en competentieprofiel
– Ontwikkelen van een opleidingsstructuur
– Ontwikkelen en uitvoeren van trainingsmodules
– Ontwikkelen en uitvoeren van examens

Trainers in Bedrijf verzorgt het complete niet-technische competentiegebied. De kracht, het plezier en de focus ligt vooral bij de kennis en vaardigheden die je nodig hebt als manager, verkoper, klantenbinder, leidinggevende en onderhandelaar. Met daarom vooral aandacht voor trainingen zoals:
– Commerciële vaardigheden
– Gastheerschap en klantgerichtheid
– Leiding geven
– Service- en Partsmanagement
– Marketing